רילוקיישן עובדי חברות נפט וגז בישראל

רילוקיישן של עובדי חברות נפט וגז בישראל היא משימה הדורשת מומחיות מיוחדת.

בעלי תפקידים שונים כמו אלו העוסקים בקידוח, עובדי אסדה, גיאולוגים או אנשי ההנהלה הבכירה יווכחו לדעת שיש לי את הידע ואת הנסיון לאתר עבורם את מקום המגורים המתאים ביותר לצרכיהם.

אני מבינה את הדרישות של עובדי חברות נפט וגז ויכולה לשכור עבורם דירות, בתים פרטיים או ווילות, מרוהטות מלא ומאובזרות מלא, בסידור בו כל השירותים לנכס כלולים בדמי השכירות, ובמיקום המתאים ביותר. הנכס המושכר צריך להיות קרוב למשרדי החברה, נגיש לעורקי תחבורה ראשיים וכן נוח להסעת ילדים הרשומים ללימודים בבית הספר האמריקאי באבן יהודה. ניתן לאתר נכסים במיקומים אחרים בהתאם לדרישה.

הנסיון שלי כולל: (1) עבודה על פי תקציב מוגדר הנקבע על ידי ההנחיות של החברה עבור המשימה. (2) שליחת תמונות רבות של הנכס, וכן חומר מפורט ומדויק לגבי האפשרויות השונות העשויות להתאים למשימה, בצורה זו נציג החברה או העובד יכולים לבחור את הנכסים הנראים להם ביותר ולהרכיב את 'הרשימה הקצרה' של הנכסים בהם ירצו לבקר. עבודת מחקר יסודית ודיווח מלא מפשטים את התהליך של איתור המגורים המתאימים ומקצרים אותו.

אני מדברת אנגלית ברמה גבוהה וכן מתקשרת בשפות צרפתית וספרדית, בנוסף לשפה העברית.

בעבודתי אני משתפת פעולה עם מתווכים מקצועיים באיזורים השונים על מנת לקבל תמונה מלאה לגבי כל הנכסים הרלבנטיים בעת החיפוש. מתווכים אלה ייצגו את בעל הנכס בעוד אני מייצגת את חברת הנפט והגז ואת האינטרסים שלה בעסקה, ללא ניגוד אינטרסים.