השכרה לנופש- ווילות להשכרה בהרצליה פיתוח לטווח קצר

סוכנות התיווך עדנה רוברטס מציעה ווילות יפות בהרצליה פיתוח לחופשות משפחתיות. ווילות ברמת תחזוקה גבוהה, מרוהטות מלא ומאובזרות, לתקופה של מינימום 7-10 לילות. המחיר נקבע בהתאם לגודל הווילה, הקרבה לים וכן בהתאם לתקופת השכירות המבוקשת ולעונת השנה. חודשי הקיץ יולי ואוגוסט נחשבים כחודשים מבוקשים, כמו גם תקופת חגי תשרי וחופשת חג הפסח.

ברשותנו גם מבחר של דירות לנופש במרינה של הרצליה פיתוח ולאורך קו החוף של הרצליה. הדירות ממוקמות בקומפלקס עם בריכת שחיה חיצונית או פנימית, עם חדר כושר, ספא ואפילו בית כנסת.

אנו מנתחים את פרטי הביקוש: הרכב המשפחה או הדיירים שיגיעו לנכס, מספר חדרי השינה הדרוש וסידור המיטות הנכון (מיטות זוגיות / מיטות יחיד / מיטת תינוק ). חשוב להבין מה הן ציפיות הדיירים לגבי גינה או מדשאה, לגבי גודל בריכת השחייה (מחוממת / מגודרת / מכוסה), לגבי הקרבה אל חוף הים של הרצליה והטיילת או לגבי סמיכות אל בית הכנסת. השאיפה היא להגיע להתאמה מדויקת של כל הציפיות ולהגשים אותן במלואן.

הווילות נמסרות לאחר ניקיון יסודי של הנכס ובכלל זה מגבות נקיות, כלי מיטה ומצעים.

השירות שלנו מלווה את המשפחה מיד עם הגעתה להרצליה פיתוח, הכנסתה אל הווילה, מתן הסבר לגבי המערכות השונות של הנכס; מערכת מיזוג האוויר, מערכת השמע, הטלוויזיות והכבלים, במרבית הווילות יש טלוויזיות חכמות עם 'נטפליקס', יש ווילות עם חדר קולנוע, חדר לאכסון יין, ג'קוזי ועוד. אנו מספקים תמיכה ועזרה במהלך כל תקופת השכירות בנכס במקרה של תקלה או שאלה. נושא חשוב הוא חיבור של קו אינטרנט מהיר בבית ואינטרנט אלחוטי. הדאגה לפרטים השונים מייחדת את הסוכנות שלנו, עדנה רוברטס, ומבדלת אותה לטובה.

אנו ממליצים על מקומות בילוי, מסעדות וחוגים לילדים, מספקים שירותי ניקיון של עוזרת על פי דרישת הלקוחות, שירותי בישול של טבח, שירותי שמרטפות, מורה לשחייה המגיעה ללימוד שחיה או לשיפור סגנון השחייה, ועוד.

עם סיום תקופת השכירות מתבצע הליך של החזרת הנכס אל בעליו, וידוא שהבית והתכולה תקינים, תשלום עבור חשבונות ככל שיש, במרבית ההשכרות הקצרות בהרצליה פיתוח חשבונות החשמל והמים משולמים בנפרד, על פי הצריכה בפועל וקריאת המונים, החזרת הבטוחה, הפיקדון, ללקוחות, ופרידה – עד לפעם הבאה !