העמדת פריטי אומנות בלובי של מגדלי מגורים בתל אביב

הטרנד העכשוי בתחום הנדל"ן הוא קנית דירה במגדל מגורים בתל אביב. החלום הישראלי של "וילה וולוו" – V & V – התחלף בחלום חדש של דירה במגדל עם ג'יפ היברידי בחניה תת קרקעית, רצוי גם עם זוג אופניים ממותג.

מגדלי המגורים מציעים דירה חדישה ומודרנית, עם קירות מסך מריצפה עד תיקרה, נוף אורבני ובעיקר
שורה של תוספות שהאמריקאים מכנים אותן בשם 'AMENITIES'. זוהי חווית מגורים חדשה בחברה הישראלית המעמידה אותנו בשורה אחת עם ערי הבירה בעולם הגדול, יתכן שמכאן נובעת המגמה לקרוא למגדלים בשמות לועזיים המרמזים על היותם בינלאומיים: "מגדל YOO", "מגדל מנהטן","מגדל W", "מגדל WHITE CITY" ,"מגדל G", וכדומה.

המגדלים היוקרתיים מתחרים ביניהם על:
1. גודל בריכת השחיה – הבריכה יכולה להיות בריכה פנימית מקורה עם איזור של ג'קוזי, או בריכה חיצונית מחוממת, בריכה לילדים. 2. מתחרים על גודל חדר הכושר והתכולה שלו, האפשרות לספא כמו סאונה רטובה או סאונה יבשה.
3. חדרי מועדון לשימוש הדיירים: אולם למסיבות של הדיירים או לאירועים, חדר לישיבות או פגישות עסקים, חדר למשחקים או לקריאה,
יש מגדל המתכנן חדר לחליצת בקבוקי יין, ואף חדר לעישון סיגרים (מגדל מאייר על רוטשילד המוקם בשדרות רוטשילד 36)

לובי הכניסה של המגדל קובע, אנו עדים ללובאים מרשימים עם חלל תיקרה כפול ומשולש,ואף יותר, עמדת שומר / שוער מרשימה – הרעיון הוא להדהים את הדייר ואת אורחיו מהרגע הראשון שבו הם פוסעים אל תוך הבניין. העמדת חפצי חן ויצירות אומנות בלובי הכניסה של מגדל מגורים היא דרך יפה להשגת אווירה תרבותית ומתוחכמת – המסר הוא שלא רק ה'כסף מדבר' במגדל המסוים הזה, אלא הרמה האישית הגבוהה של דייריו.

במגדל פרישמן 46 פינת רחוב דיזינגוף תל אביב יש תערוכת ציורים ומיצגי אומנות אשר ההכנסות ממכירתם שייכות לוועד הבית של המגדל ומטרתן הן רווחת הדיירים.

במגדל W ניסים אלוני 6 פארק צמרת תל אביב תערוכת ציורים ופסלים פתוחה גם לביקורים של העוברים והשבים באיזור.

במגדל השופטים G רחוב שאול המלך 22 תל אביב פסלים שונים המוארים היטב גם בשעות הלילה.

במגדל אלרוב אקירוב רחוב פנקס 66 תל אביב פסלים המשתלבים בחלל הגבוה של לובי הכניסה.

במגדל בארי נהרדעא רחוב נהרדעא 5 תל אביב – ניתנת חשיפה לאומנים שונים, לאו דווקא מפורסמים.