פנטהאוז יוקרתי לרילוקיישן ביפו

פנטהאוז עם נוף עוצר נשימה להשכרה / 8977
פרטי הנכס
מצוין ביפו
175 מ"ר
80 מ"ר
הפנטהאוז ניתן להשכרה מרוהט או ללא ריהוט
3
4
35,000 ₪ $10,171
פרטי הנכס
מצוין ביפו
175 מ"ר
80 מ"ר
הפנטהאוז ניתן להשכרה מרוהט או ללא ריהוט
3
4
35,000 ₪ $10,171

פנטהאוז יפהפה במיקום מצוין ביפו, קו ראשון לים, מוצע להשכרה ארוכת טווח. כבר מדלת הכניסה לפנטהאוז נישקף נוף עוצר נשימה, נושבת בריזה נעימה ומרגיעה מהים. במיפלס הכניסה סלון עם יציאה למרפסת שמש גדולה שיש בה ג'קוזי. מטבח מעוצב עם מכשירי חשמל ניסתרים ו'אי', פינת אוכל שגם ממנה יש דלת יציאה למרפסת. במיפלס חדרי השינה יש 4 חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה (באחד מהם יש מקלחון ובאחר אמבטיה), בנוסף יש פינה למשחקים או לקריאה. במרפסת הגג המהממת יש פינות ישיבה מפנקות ושולחן אוכל לאירוח באוויר הפתוח. עיצוב הפנטהאוז ופרטי הריהוט הם של המעצב הידוע ג'ורג'יו ארמני.

הפנטהאוז מרוצף באריחי שיש אירופאי בגודל של 120 / 120 מטר, חימום תת ריצפתי, מזגני אוויר ניסתרים מתוצרת 'מיצובישי', ארונות קיר מובנים, תריסים חשמליים מתכווננים וגופי תאורה. הדירה והבניין מתוחזקים על ידי חברת ניהול ברמה הגבוהה ביותר.

הדירה מתאימה במיוחד לעובדי חברה ולחברי הסגל הדיפלומטי בתקופת שהותם בישראל.

ביפו ובקירבתה יש בתי ספר בינלאומיים כמו בית הספר בשפה הצרפתית: 'Collège des Frères de Jaffa' וכן Collège Français de Tel-Aviv Marc Chagall | Israël' וכן בית הספר Collège Lycée franco-israélien (CLFI) Marcel et Lucette Drahi à Mikvé Israël בית ספר בשפה האנגלית: Tabeetha School – Church of Scotland, Jaffa, Israel'

חניה: למכונית אחת במוסך סגור