דירות בהשכרה קיצרת טווח – SERVICED APARTMENTS בתל אביב

בשנים האחרונות נוצר בתל אביב ביקוש הולך וגדל לדירות בהשכרה קיצרת טווח הנהנות משירות מלא לאורך כל תקופת השכירות.
מדובר בדירות מרווחות, מעוצבות ומפנקות לדיור זמני. לקוחות מבקשים דירה מרוהטת, בנויה ברמת גימור גבוהה לתקופה קצרה של כמה שבועות ועד מספר חודשים. דירה שאיננה חדר או סוויטה בבית מלון ועם זאת איננה דירה רגילה בבניין מגורים. הצפייה היא לדירות אלגנטיות, עם פרטי ריהוט איכותיים ותחזוקה ללא רבב.

הלקוחות מגיעים לישראל מדירות נאות או מבתים יוקרתיים, הם אינם מוכנים להתפשר על מגורים זמניים ברמה נמוכה מזו אליה התרגלו. כמו כן הם זקוקים לסידורי ניקיון בעת שהותם, להחלפת מצעים וגם לעזרה נוספת בהתמצאות בעיר תל אביב. ב'רשימת המשאלות' תהיה גם בקשה להתגורר במיקום מרכזי בתל אביב, בתוך הקהילה, ובסמוך לבתי קפה, למסעדות ולחנויות יפות. אפשרות של הליכה קצרה למרכזי הבילוי בעיר או לחוף הים היא יתרון גדול.

מי הם אותם לקוחות?
הם יכולים להיות תיירים המגיעים לשבוע או ל10 ימים לביקור בתל אביב, יש זוגות המבלים בישראל את כל חודשי החורף משום שבארצם חודשים אלה קרים מאוד ומושלגים, ישנם עובדי חברה המגיעים לעבודה זמנית לתקופה של מספר חודשים, או עובדים בישראל לסירוגין על בסיס שבועי או חודשי.
ויש משפחות עם ילדים שאוהבות לבקר בישראל בתקופת החגים של חודש תשרי, בחג הפסח ובחודשי החופש הגדול.

לקוחות אלו זקוקים לדירה מרווחת, שיש בה הפרדה בין איזור המטבח והסלון לבין איזור חדרי השינה, עם מטבח מאובזר מלא הכולל את כל מכשירי החשמל, וכן למכונת כביסה ויבוש בדירה, קרש גיהוץ ומגהץ וכיוצא בזה.
פריטים כמו מכונת קפה או קנקן לחליטת תה, מייבש שיער וכספת – גם הם חפצים שחשוב להוסיף לתכולת הדירה. בין אם אתה תייר ובין אם אתה עובד חברה, לכל אורח חיוני איזור עבודה, שולחן כתיבה וכסא, וכמובן תקשורת אינטרנט מהירה וWIFI.
על הדרישה לביטחון מקסימלי של האורחים לא ניתן להתפשר: הדירה, הבניין ומקום החניה צריכים להיות מוגנים. הדירות מכונות בשם Serviced apartments , הן נהנות משירותי ניקיון יום יומי בדומה למלון, סידור של החלפת מצעים ומגבות, שירותי קונסיירג' לפי ביקוש ושירותי צוות תחזוקה. הצוות כולו קשוב לבקשות האורחים וזמין. יש דירות שיש להן גישה לחדר כושר קרוב, לבריכת שחיה או לספא. ארוחת הבוקר לאורחים מוגשת בביסטרו מקומי סמוך דבר המחזק את הרגשת השייכות לשכונה ולקהילה.

המחירים נקבעים בהתאם לגודל הדירה, ולתקופת השנה – חודשי הקיץ ותקופת החגים נחשבים חודשי שיא הביקוש, ישנה הנחה לשהות ארוכה.